fredag den 8. januar 2016

Hvil i Fred

Tomrum.

Det en følelse jeg sidder med. Og en form for glæde. Glæde over at 2 skønne mennesker har været del af min hverdag, mit liv.

Ord kan ikke beskrive hvordan jeg har det, men mangler så meget at fortælle til jer kære Mathias og Momse.

I tirsdags blev min elskede Momse bisat. På en smuk og kølig dag.
Savnet til dig kære Momse er stort og jeg mangler min tro støtte.

I dag, har været en af de hårdeste dage i mit liv.
Min kære, højt elskede nevø på 19 år blev bisat.
Mathias, Du satte så mange aftryk på din vej og det viste en fyldt kirke med 300 mennesker i dag.
Det var og har været smuk dag, hvor vi sagde det sidste farvel til dig.
Mathias du var omgivet af din nærmeste familie, som elskede dig og som var så inderligt stolte af dig, samt en masse af dine kære venner. Du ville være så stolt over og se så mange af dine venner.

Jeg forstår dog stadig ikke at du skulle miste livet i så ung en alder. Du levede det fuldt ud, gik i skole, arbejde og nød vennerne i fulde drag også havde du fundet din kærlighed.
Er sikker på du tog herfra lykkelig og det varmer mit hjerte.

Kære Mathias og Momse, I vil altid leve videre i mit hjerte <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar