fredag den 1. januar 2016

Det forgangne år

Et år er gået. Et år som har bragt store glæder og sorger.

Nytåret for os blev noget barsk da vi d.29/12 mistede vores højt elskede nevø på 19 år. En glad knægt, der oplevede verden, passede sit arbejde og skolen og som lige havde fundet kærligheden.
Et tab så stort at vi er dyb sorg og for min mands vedkommende en af livets største kriser.
Mathias i vores hjerter er du gemt, aldrig glemt.
Du er savnet og vi forstå på ingen måde at du i en så ung alder skulle miste livet. Vi kender endnu ikke årsagen til at han mistede livet.

D.30/12 mistede jeg min elskede momse, som tabte kampen efter kort tids sygdom. Et stort tab for mig. Momse var for mig en stor støtte (min mor) og jeg savner hende så meget.

Himlen er blevet beriget med 2 skønne og storhjertet stjerner.

Året har også bragt på store glæder, som har givet grobund for skønne minder.
Årets årlige skiferie med vores reserve familie.
Min mands 40 års fødselsdag, som blev fejret med en kæmpe suprice.
Og glæden blev stor da vi fik at vide at vi i april 2016 skal være moster og onkel.

Nytåret har i år også været nogle dage hvor vi virkelig har kunne mærke støtten og kærligheden fra vores kære.
Tak for at i er i vores hverdag og tak for i alle står på spring i denne svære tid.

Og Tusind tak for blomster til min datter Alma, Maj-Britt, Bianca og Anja i denne svære tid. Det varmer og de pynter så fint hjemme i stuen.



Nytåret stod for døren og skulle vi fejre det? Tvivlen var stor, men efter lange snakke blev vi enige om hjemme at det ville være i Mathias og momse's ånd at vi fejrede nytåret.

Vi skulle fejre Nytåret med vores venner Sanne og Jonas og ders 2 børn. Og tak for at i bare rummede os og gjorde Nytårs aften lettere og komme igennem.

Så vi dækkede op og gjorde Nytåret til det bedste vi kunne og ungerne nød det. Meget befriene.


De kære børn fik lov til bare og puste serpentiner og springe de så "bomber" ud over hele stuen. Sikke et syn og støvsugeren kunne se hvor langt den var nået

Året hjemmelavede kransekage, som smagte fantastisk.


2016 kommer til og give os en hård start, men forhåbentligt kommer der mange glæder i løbet af året, som vi ville kunne mindes og se tilbage på.

I ønskes alle et godt og lykkebringene nytår. Pas godt på hinanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar