søndag den 1. november 2015

En skøn weekend..,

Fredag var der bedsteforældre dag i børnehave. Der skulle laves græskar lyshus og spises masser af kage.
Alma havde sin farmor, bonus mormor og morfar med.
Alma (og måske mest morfar Frank), fik lavet et rigtig flot græskar som kom ud på vores terrasse, så vi kan se det om aftenen.

Fint græskarhoved, nu med farens mørtel :-)


Lørdag kom moster Sofie, fætter Emil og kusine Mathilde og nøj hvor de kære børn bare hyggede og legede, så fantastisk.
En skøn dag gik alt for hurtigt :)

I dag var jeg ved skønne Helle. Min mands kusine, min sten og trofaste støtte. Jeg var ude og blive forkælet med en gang zoneterapi også fik jeg også lige en lille hjemmegjort gave som jeg elsker.
Sætter så stor pris på sådan en gave.
Et lille håndklæde som skal hænge i mit brygges og en skøn lyshus, som skal pynte i stuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar