onsdag den 23. september 2015

Lidt forskelligt er hoppet af pinden...!!

Så fik jeg lige lidt hækleprojekter færdige. Virkelig fedt.
Disse 3 ting. Et hjerte, en stjerne og en Retro Birdie.


Opskrifterne er fra bogen:
Fin og farverig JUL -du selv kan hækle.
Jeg har ændret på farverne så de kunne hænge hele året rundt.
Lige nu hænger de på nogle grene ude i mit bryggers. Er så skønt at begynde og få nogen af mine egne kreationer til og pynte i mit eget hjem.


Skal helt sikkert lave flere Retro Birdies i forskellige farver. Er helt vild med dem.

Har i eftermiddag fået samlet en del nødder ude fra vores nødebusk og mange flere skal samles, så vi har en masse til efteråret og vinteren.
Også fik jeg samlet en masse nedfalds æbler som vores får nyder godt af. Vi har så mange æblerat vi på ingen måde selv kan nå og få dem spist, så det fantastisk de kan gå til vores dyr.
Mange skal dog bruges til os selv, så vi har en masse mos og æblestykker i fryseren så vi har til en masse lækkert vinteren over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar