onsdag den 30. september 2015

Hop hop hop .....!!

Endnu 3 skønne projekter er hoppet af pinden.

Lidt mere til den kommende verdensborger Viggo.

En tobenet kanin og Kramme.
Opskriften på den tobenet kanin er fundet lige her: http://bebakrea.blogspot.dk/2014/08/to-benet-kanin.html
En hurtig skøn lille kanin der er let og lave, dog indeholder min lidt skønhedsfejl, men det er charmen ved det hjemmelavede.
Kramme er fra bogen Lutter Løkker. En skøn bog og hendes blog Lutter idyl er også værd og besøge.
Bloggen kan du tjekke ud lige her: http://www.lutteridyl.dk/


Glæder mig til snart og få samlet alt det jeg har fået lavet til Viggo til en fin gave. Og selvfølgelig til og aflevere den, men det må lige vente en lille måneds tid endnu.

Også har jeg fået lavet et rundt ornament fra bogen: Fin og farverig JUL -du selv kan hækle. Har valgt at lave det i neutrale farver, så den kan komme ud i mit bryggers og hænge på grenene sammen med hjertet, retro birdie og stjernen som jeg har hæklet for lidt tid siden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar