fredag den 18. september 2015

Forlænget weekend

Afslapning, hygge og god mad er bare 3 elementer, som den årlige fætter/kusine weekend indeholder.
Vi ankom i går hvor aftenen bare blev brugt på total afslapning.
Her til morgen ringede min mands vægge ur så kl.06.00 og det reagerede han på ingen måde på, så op med mig, da mobilen selvfølgelig lå i køkkenet.
Og nu hvor jeg alligevel var oppe, luftede jeg hundene og bagte boller til resten af familien stod op.
Min alenetid brugte jeg på mit hækletøj, total nydelse for mig.
Vi har gået en lang tur ved vandet hvor hundene badede og Alma så en regnbue ude i vandet.




Vi var også henne ved den hytte hvor Alma lige har været på koloni hvor Alma og jeg plukkede brombær.

Resten af dagen har stået på skøn mad og nu på masser af slik og chips, film og hækletøj. Og en datter som i den grad bare var et stort smil. Ingen tvivl om at Alma slappede af og nød at vi skulle have en masse kvalitets tid sammen.



En weekend i godt selskab er begyndt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar