søndag den 3. april 2016

Skoldkopper, gå nu væk

Vores kære Alma har fået skoldkopper.


Det startede 2 påskedag, så jeg havde 2 sygedage sammen med hende, indtil Jens kunne tage over og arbejde hjemmefra.
Men et par dage hjemme betød også at jeg fik hæftet ender på en masse karklude, 9 styk. Det mine favoritter.


En banderole med eget design har jeg også fået lavet. Blev inspireret af en masse opslag på fjæsen.


Jeg er meget tilfreds med mit og glæder mig til og bruge det, når jeg skal forære lidt hjemmegjort væk.

Desværre er Alma ikke færdig med de skoldkopper. Der er gået lidt betændelse i nogen af dem, så Alma er taget på mini ferie hos vores skønne reserve bedster.
Alma er heldigvis frisk og i godt humor, men det børnehaven desværre ligeglad med. Håber snart hun er klar til børnehaven. Alma siger dagligt at hun savner sine venner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar