onsdag den 27. januar 2016

5 år

I dag har min kære datter Alma, fødselsdag. 5 år.
Hvor er tiden gået stærkt. Er pavestolt over min datter og hun giver mig så meget glæde i hverdagen.
I dag skulle hun fejres :)

Havde lovet Alma rundstykker til morgenmad, så det fik hun og gaven. Ja, den kunne hun ikke vente på så den måtte vi starte med. Og Nøj hun blev glad for sin cykel.


Alma ville gerne lidt i børnehave, da hun skulle bage boller med en af pædagogerne og lige fejres lidt derovre.

Kl.12.00 hentede Jens hende og så var det hjem og hygge. Gæsterne ville komme løbende pga arbejde, men desværre havde sygdommen samt nogen, men skidt pyt. Alma blev fejret.
Også der masser af rester til i morgen.

Og stolt var Alma for sin cykel, så hun ønskede lige lidt flere billeder og der fik hun :-)




Boller og lagkage skal der jo til. Men lavede kun den ene lagkage færdig,da vi ellers ville få alt for meget.



Den anden tager jeg med på job.
En skøn dag, hvor min prinsesse blev fejret med maner. Fik fantastiske gaver og masser af kærlighed.


Og fejres bliver hun også lidt mere på lørdag :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar