søndag den 8. november 2015

Workshop del 3 = Resultatet

Ikke sidste gang jeg har prøver det :)
Vores keramiske ler er brændt anden gang og nu færdigt og jeg meget tilfreds med resultatet :)
Almas ting er blevet så fine og hun er meget glad for dem. Og jeg er meget imponeret over hendes kreativitet.

Det næsten færdige resultat. Skal lige have sat blomster på runde vase/pynteting.

Min runde vase/pynteting inden blomsterne blev sat på.

2 fine fyrfadsstager.

En masse fine hjerter, som nu hænger rundt omkring i mit hjem. De gule er til en lille gave.

Almas meget fine kreationer. De er virkelig flotte.

Denne snegl er jeg total vild med. Alma har selv lavet den og den har virkelig karakter og udtryk.

2 mariehøner blev det også til. Alma har fået lidt hjælp til disse, men hun har bare været så mega sej.

Min skål færdig :-) Er så fin og den pynter så fint sammen med fyrfads stagerne 
i min ene vindueskarm.

Min skønne datter


Ingen kommentarer:

Send en kommentar