søndag den 29. november 2015

Dekorationer og juleguf

Lørdag var Alma og jeg tur nede og besøge farmor. Rigtig hyggeligt. Vi var til Julehygge i det værested hvor hun kommer og sikke en opbakning der var. Der var mere end fuldt hus, så ekstra borde og stole måtte der sættes op.

Om eftermiddagen lavede vi juledekorationer og pyntede til jul. Så hyggelig en eftermiddag vi havde.

Alma hyggede sig rigtig meget med og lave kalender dekoration, som fin skal pynte på køkkenbordet

Årets advents lysestage, med lilla lys, som min mand er vokset op med at de havde.

En dekoration til stuebordet.

Almas fine dekoration. Hun har stort set selv lavet den. Jeg hjalp med gran, så den ikke stod op af lyset, men hun valgte hvor de skulle være. Alma var meget stolt og glædede sig så meget til hendes far kom hjem fra job, så hun kunne vise ham den.

Min julemand, som jeg har haft i mange mange år. Han står på kommoden, med frit udsyn til det meste af stuen. Han holder øje med at vi opføre os ordenligt i julen.

I dag søndag har vi været ved faster Rikke og lave julekonfekt, sammen med det meste af verdens bedste reserfamilie. Total vildt hyggelig dag.


Alma og kusine Ida i fuld gang med og lave cornflakes toppe. Mormor Ettie giver en hjælpende hånd.

Fætter Lasse og hans skønne kæreste Sara ved og gøre klar til en gang havregryns kugler.

Og sikke alt det vi fik lavet.

Lovede også lige og køre kusine Ida på efterskolen og hold nu op, det var noget af en tur i denne storm. Et par væltet træer og ellers bare blæst, men Ida kom sikkert på skolen og jeg sikkert hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar