søndag den 18. oktober 2015

Wow hvor bliver det bare godt.

Er stolt og meget imponeret over det stykke arbejde min mand har udført indtil videre. Hovedhuset er næsten færdigvandskruet og hold nu op hvor bliver det bare flot.




Bagdøren er sat i. En billig løsning indtil der bliver råd til en anden. Men den er funktionel og det er det vigtigste.

Vi vil hellere ofre noget på vores hoveddør som også skal skiftes, da den har set bedre tider.
Alt imens Jens knokler, ja så har Alma og jeg nydt weekenden.

Lørdag var total mor/datter dag. Var i legetøjs forretninger og bare kigge og finde gode ønsker også var vi en tur i biografen for og se F for får.

Skarp blitz.

FEDT, med masser af popcorn og soavand.

Inden biografturen, legede Alma, med skum bolde og rør. Der var i Rosensgårdcentret et område med klovne, hvor man kunne lege, lave akrobatik og blive malet i ansigtet. Til stor glæde for Alma og en masse andre børn.


Så hyggeligt vi havde det og glæder mig vildt til vi tager sådan en dag igen.

Til hjemmet har jeg fået købt nogle kobberfade og en lille vase. Der var lige nogen i Netto og dem måtte jeg eje.


Jeg har et hjem med gamle møbler. Hele stuen er arvegods fra min mands oldemor. Og de er meget skrøbelige for vand og stearin. Så jeg gør hvad jeg kan for og passe godt på dem.
Elsker små miljøer af hyggestemning. Er dog ikke vildt skarp på det, men øvelse gør mester :-)


Fandt med en skøn stage fra Fakta. Synes godt den kan gå året rundt, trods den godt kunne ligne en advents stage. Min mand er absolut IKKE enig. Har lagt lidt pyntegræskar fra haven ved.


Fik også lige lavet lidt hygge i vindues karmen.

Synes kobber og messing passer super godt ind til vores stue, med de gamle mørke møbler. Og skal så bare finde nogle skønne ting i dæmpede grøn og blålige farver, så der kan komme lidt farve.
Har 2 fade endnu, som jeg skal have pyntet.

I morgen kalder hverdagen. Op kl.05.00. Alt alt for tidligt, men min kære kollega skal på efteruddannelse i 7 uger, så der skal jeg møde kl.06.00, føj da, men heldigvis er det kun for en kort periode.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar