torsdag den 10. september 2015

Alene hjemme, vores datter er på koloni....!!

Min kære datter Alma er på koloni med børnehaven og hvor ser det ud til de bare hygger. De lægger ofte billeder ind på deres facebook side, så vi nysgerrige forældre kan følge med, hvilket er rigtig hyggeligt.
De leger og hygger og haft besøg af naturvejleder også spiser de masser af kage :)
Jeg lovede Alma og bage en, i forskellige farver og som lovet lavede jeg en banankage med 5 farver som jeg lage i klatter ind til jeg ikke havde mere dej.
Jeg har kun fået taget et billed af den inden den blev bagt, men håber alle ungerne vil syntes det sjovt med en farverig kage.


Nu hvor Alma er på koloni har vi brugt en aften på og fuge en gavl. Ikke ligefrem det mest spændende, når man har en hel friaften alene, men skal jo gøres så vores hus kan blive færdigt.
Ud over og fuge fik jeg lavet lidt saft af lidt mirabeller, stikkelsbær og æbler jeg  lige samlede fra haven.


Også har jeg fået hæklet denne lille flagranke til Alma kusine som har fødselsdag på mandag. Og da hun er på efterskole, skal hun selvfølgelig have sendt en gave og have flag.

Har valgt og hækle den i div farver, men tænker jeg vil have lavet en med kun det danske flag, så vi har en til når vi holder fødselsdag.

I morgen Fredag skal vi ud og hente vores skat :) glæder mig til at hun viser os rundt og til bare og kramme hende igen. Man er vel mor ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar