onsdag den 5. august 2015

Ny blog

        Velkommen til min nye blog :-)

Jeg har blogget før på bricksite under navnet Mine Kreationer. Jeg havde desværre meget store udfordringer der. Jeg kunne ikke genne indlæg, billeder blev ikke lagt op osv...
                                                 Så jeg opgav simpelthen bloggerlivet !!


MEN jeg savner det og nu har jeg fået fornyet energi på bloglivet. 

Nu skal jeg bare lige lære min nye blog og kende, så håber i bære over med mig her i starten.

Jeg glæder mig til og vise jer mine kreative kreationer, dele og linke til opskrifter på både hverdagsmad og kager og selvfølgelig på de div. DIY opskrifter.
Glæder mig til at dele glimt af min hverdag, livet på gården, i køkkenhaven og bare af det jeg går og laver, både praktisk og kreativt.

Håber i vil nyde og få inspiration fra min blog 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar