søndag den 9. august 2015

Haven

                                          

Har nydt det gode vejr i haven i dag. Den ligner noget der er løgn og så har den endda set meget meget værre ud, da vi overtog huset i maj 2014.
Vi har fældet en masse gran og så har det fået lov og stå, pga andre projekter.
Da vi overtog huset havde det stået tømt i godt 3 år også det var kun hækken og græsset har været holdt nede, så der er masser og gå i gang med.

I dag fik jeg klippet alle rhododendronerne i et forsøg på og få dem fine igen. De har stået med lange grene og en enkel blomst. Vil se om jeg kan få dem til og skyde lidt på ny også få nogle flotte nogen, så håber det lykkes.


Hygge med min datter er det også blevet til. Hun har hygget med badebassin, cyklet og sammen har vi gynget.
Og et finger kys til sin mor blev det også til :)

Efter at have grillet og spist ude i det gode vejr, løb jeg en 7 km, for nu at sidde og slappe totalt af i sofaen, inden jeg skal takke af for i dag. Hverdagen kalder i morgen og vækkeuret ringer kl.05.00.

Har ikke fået lagt noget kreativt ind endnu, men det kommer. Nyder det gode vejr og får ordnet det jeg kan også må de kreative sysler vente lidt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar